I. Informacje ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego felgi-niemieckie.pl jest firma SCHMER z siedzibą przy ul. Milczańskiej 30A, 70-107 Szczecin
Firma nasza:
- jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina,
- posiada numer identyfikacji podatkowej NIP: 955-212-30-30,
- posiada numer REGON: 321478405.
2. Adres do korespondencji: felgi-niemieckie.pl, ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin, e-mail: biuro@felgi-niemieckie.pl.
Korzystanie z serwisu/sklepu felgi-niemieckie.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności felgi-niemieckie.pl znajdujących się tutaj.
3. Sklep internetowy prowadzi następujące usługi:
(1) sprzedaż towarów będących w jego ofercie za pośrednictwem strony www.felgi-niemieckie.pl, e-maila lub telefonu (sprzedaż internetowa),
(2) informację o produktach dostępnych w sklepie internetowym (informacja).
4. Do korzystania z usług sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów internetu, przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW (np. przeglądarek internetowych w podanych wersjach lub nowszych, z włączoną obsługa plików „cookies” Internet Explorer 5.0, Netscape 7.0, Mozilla 1.3 lub ich nowsze wersje.
II. Zasady zamawiania
1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy, jak również e-mailem na adres: biuro@felgi-niemieckie.pl, telefonicznie pod nr 667-50-50-35.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.30, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
3. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
4. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
6. felgi-niemieckie.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień z różnych powodów (błędy na stronie, błędy w stanach magazynowych, niedostępnością felg, błędną ceną).
7. Ceny mogą ulec zmianie. felgi-niemieckie.pl zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
8. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
9. felgi-niemieckie.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
10. Ceny towarów znajdujących się w sklepie felgi-niemieckie.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
11. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z dostarczonym mu towarem, faktury VAT dokumentującej dokonaną sprzedaż. Jeżeli klient dokonuje zakupu towaru jako przedsiębiorca, powinien zaznaczyć tę okoliczność w zamówieniu i wskazać wymagane dane podmiotu, na który ma być wystawiona stosowna faktura VAT.”
12. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: biuro@felgi-niemieckie.pl.
13. W przypadku stwierdzenia przez Klienta w trakcie zamawiania, jakichkolwiek nieprawidłowości w sposobie funkcjonowania mechanizmu składania zamówienia (zawierania umowy) np. błędnego obliczania wartości zamawianych towarów czy kosztów przesyłki, Klient ma prawo zgłosić swoją reklamację w tym zakresie. Reklamacje takie należy kierować pisemnie na adres: felgi-niemieckie.pl, ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin lub na adres e-mail: biuro@felgi-niemieckie.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 3 dni od stwierdzenia nieprawidłowości. O sposobie rozpoznania reklamacji, Klient zostanie powiadomiony telefonicznie, pisemnie lub mailem, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez felgi-niemieckie.pl przedmiotowej reklamacji.
III. Wysyłka i zapłata
1. Zamówione towary są dostarczane do klienta na wskazany adres dostawy (prywatny lub firmowy, do wskazanego Paczkomatu InPost) w formularzu zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi w przypadku realizacji zamówień na terenie Polski od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy felgi-niemieckie.pl a Kupującym. W przypadku wysyłki za granicę termin dostawy wynosi od 4 do 17 dni roboczych. W sezonie (marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień) czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
3. felgi-niemieckie.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie będące rezultatem niestarannej pracy kuriera.
4. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski naliczany jest zgodnie z zasadami podanymi w cenniku dostaw.
5. Płatności można dokonywać przy odbiorze produktów (za pobraniem), przelewem tradycyjnym oraz ratalnie. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w koszyku.
6. Przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
7. Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W razie spostrzeżenia uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości z fakturą prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu.
8. W przypadku zakupu pojedyńczych sztuk felg lub opon doliczany jest dodatkowy koszt za wysyłkę 60zł.
IV. Gwarancje oraz zgodność towaru z umową
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi od roku do 5 lat. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
felgi-niemieckie.pl zobowiązuje się dostarczać produkty bez wad i odpowiada za ewentualną niezgodność towaru z umową.
V. Zwrot towaru i reklamacje
1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). Gwarancja producenta na Towar wynosi 24-miesiące.
2. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: biuro@schmer.pl, bądź też złożyć reklamację na adres producenta Towaru wskazany na opakowaniu Towaru, czy w gwarancji dołączonej do Towaru.
3. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
5. W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Zamawiający może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. Zamawiający może zwrócić się o interwencję do neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też do Państwowej Inspekcji Handlowej o przeprowadzenia mediacji mającej na celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VI. Postanowienia końcowe
felgi-niemieckie.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego felgi-niemieckie.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY